one week to go!! - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Alexandra en Merle Sri Lanka - WaarBenJij.nu one week to go!! - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Alexandra en Merle Sri Lanka - WaarBenJij.nu

one week to go!!

Blijf op de hoogte en volg Alexandra en Merle

15 Juni 2014 | Nederland, Beneden-Leeuwen

nog een week te gaan, en dan start voor ons de ervaring die we waarschijnlijk niet meer vergeten.
na veel tijd van voorbereiding, dingen regelen en de vaccinaties is het dan nu echt bijna zover. A.s. Zaterdag 16.20u gaan we de lucht in.
we komen dan zondag middag om half 2 aan in Colombo, de hoofdstad van Sri Lanka, daarna worden we met een busje naar het vrijwilligershuis gebracht daar zullen we de eerste 4 weken verblijven.
de laatste week gaan we zelf Sri Lanka rond 'backpacken' waar we precies heen gaan weten we nog niet en gaan we daar allemaal uitstippelen.
de eerste week hebben we een oriëntatie week met de organisatie, daarbij zien we de belangrijke dingen en een stukje van de cultuur van Sri Lanka.
de tweede en derde week zullen we gaan werken in een meisjesinternaat, een tehuis voor alleen maar meisjes.
de vierde en laatste werkweek voor ons gaan we werken in een babyweeshuis.
na deze week zit het werken er voor ons op. we sluiten onze reis af met een week voor onszelf.

we proberen soieso iedere week een nieuwe reisverslag te plaatsen.

liefs Alexandra en Merle

• 15 Juni 2014 - 17:43

Annelies:

Leuk zo, blijven we meteen op de hoogte van jullie belevenissen.
    En dat zullen er vele zijn.
    Nou eerst nog een laatste weekje pakken, wassen en dan op naar deze super
    Ervaring.

• 15 Juni 2014 - 18:09

Loes:

Een ervaring, die je altijd bij blijft! Op naar een super tijd! Veel plezier en denk maar zo nu en dan aan ons in Groesbeek! Heep veel plezier X Loes