de eerste indruk - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Alexandra en Merle Sri Lanka - WaarBenJij.nu de eerste indruk - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Alexandra en Merle Sri Lanka - WaarBenJij.nu

de eerste indruk

Blijf op de hoogte en volg Alexandra en Merle

23 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Ayu bowan ( hallo )

Zaterdag afscheid genomen van iedereen op schiphol of thuis. Op naar een lange vlucht.
Na een uurtje vliegen kwamen we aan op london, daar moesten we 5uur wachten op onze volgende vlucht naar Colombo. Gelukkig hadden we wifi waardoor we de tijd goed doorkwamen.
De vlucht naar Colombo is goed gegaan, we kregen om 0030 nog een warme maaltijd hot spicey chicken of fish and patatoes. Daarna wat uurtjes geslapen. Om 0430 gewekt voor een ontbijt wat bestond uit scrambled eggsbacon and tomaten. Daarna nog maar geprobeerd even iets te slapen. Na een vlucht van 11 uur moesten we nog 3.5 uur met de taxi.
Aangekomen in het vrijwilligershuis moesten we heel erg wennen, heel veel mensen alles in het engels, mer veertien op een kamer, stapelbedden etc.
Gedoucht gegetenn en vroeg gaan slapen, we waren kapot.

Dag 1: we hadden introductie smorgens werd van alles uitgelegd en konden we all ons vragen stellen. Ook hebben we toen onze plannen veranderd. Zoals het er nu naar uit ziet gaan we volgende week naar de babies en in de middag iets anders wat weten we nog niet. En gaan we de derde en vierde week naar de girls maar dan intern, we verlaten dan het vrijwilligershuis en gaam wonen op het project zelf. De laatste week boeken we waarschijnlijk nog een strandweek erachter aan.
Verder hebben we vandaag eenn simkaart gekocht met Internet voor 30 dagen, dus de komende 30 dagen kunnen we gewoon appen haha!!
Daarna hebben we nog wat boodschappen gedaan en zijn we naar een culturele dansshow geweest. Dit was bijzonder om te zien.
Daarna weer terug naar het huis om te douchen en te eten!!

Nu kijken we net als jullie de voetbalwedstrijd van NEDERLAND!!

liefs Alexandra en Merle

• 23 Juni 2014 - 18:32

W. Rensink:

Hoi, Leuk om jullie en jullie belevingen zo te kunnen volgen!
    Veel succes maar ook genieten van alle dingen. Ook in de Achterhoek leven we mee!

Groeten Opa en Oma
    Wilma

• 23 Juni 2014 - 18:40

Aditi:

Dames! Leuk om allemaal te lezen! Vind t echt supertof allemaal van jullie! Geniet! Enne.. we appen! Xx

• 23 Juni 2014 - 18:56

Vera Broekman:

Meiden, fijn dat het allemaal goed is gegaan!
    Succes en geniet er lekker van! Xx

• 23 Juni 2014 - 19:10

Wilma:

Wat leuk dat jullie je ervaringen delen! Keigaaf!! Enjoy the trip!!

• 23 Juni 2014 - 19:37

Yvonne Pasmans:

Ik hoor gejuich bij de buren...een goal?
    Wat grappig dat jullie ook kijken daar! Met engels commentaar?
    Leuk om jullie verslagen te volgen. Geniet van jullie reis!!

• 23 Juni 2014 - 23:26

Maaike:

Hee meiden, wat leuk om jullie eerste 'echte' reisverslag te lezen. Volgens mij hebben jullie het aardig naar jullie zin, top! Een lange reis, maar het eten (behalve het ontbijt haha) klinkt best goed. Hebben jullie genoten van het koude biertje met weer een toffe overwinning van onze helden?

Nou, geniet van jullie tijd daar! Maak er wat van en tot op de app en natuurlijk wacht ik met smart weer op een nieuw reisverslag.

Veel liefs, Maaikie

• 24 Juni 2014 - 01:15

Willem:

T is hier nu 1 uur in de nacht. Ben net terug van een bezoek aan het kamp van groep 8.
    Voor t slapen gaan nog even de ipad pakken en yes! Een verslag van jullie. Erg leuk om te lezen wat jullie bezig houdt, beleven en wat voor plannen jullie maken en wat er eventueel gewijigd wordt.
    Krijg je toch wel een idee. Ga t maar lekker regelmatig bijwerken.;-)
    En oja.... Zondagavond spelen " we" tegen Mexico.